29.12.2009

Metropolia jest OKey

Wczoraj z entuzjazmem ruszyliśmy do ucha. Cel=Metropolia jest OKey. Jak okazało się, cel nie był możliwy do osiągnięcia. Tłum szalony okupywał okolice wejścia do ucha, a kolejka trąciła komuną i kolejkami do mięsnego. Trzeba było zrezygnować, w zamian za to poznaliśmy dziabdziąga (łabędzia) samotnika, Szisza miały miły wieczór nad morzem, a po drodze powstały foty poniżej. Metropolia jest okey.
Image Hosted by ImageShack.us

27.12.2009

wiem, wiem leniuchuje

wiem, wiem leniuchuje, ale sceneria i ta z fotki poniżej i ta aktualniejsza proszą się tylko o to żeby schować się pod kołdrą i przeczekać. A że brzuch po Świętach ogromny, pod kołdrą też mało komfortowo. narzekadło. Pozdrawiam i Wesołych po Świętach.
Image Hosted by ImageShack.us

21.11.2009

I&R cd

"Mix" z ślubu Iwony i Radka. Klik na foty otworzą się galerie. Buzi dla Młodych :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

12.11.2009

Pan Krzysztof

Na moim blogu o tym osobniku po raz trzeci. Tym razem z okazji pierwszych urodzin. Pozdr. dla Krzyśków i Agi:*
Klik na zdjęcie otworzy się galeryjka.
Image Hosted by ImageShack.us

11.11.2009

I&R

Iwet i Radek, dziś w wersji plenerowej. klik na foty będzie więcej.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

04.10.2009

zielone ostatki

Pewnie ostatnia tak zielone foty, tym bardziej po dzisiejszym wietrze, który intensywnie "golił" drzewa z liści i gałęzi i przypomniał mi co to znaczy zimno zimno. W sumie ostatnie pare dni miały chyba za zadanie przypomnieć wszystkim jak to jest brrrrrrrrr.. Ale jesień i tak lubię :) Wracając do fot, powstały przy okazji ostatniej-szalonej ślubnej soboty Iwony, w sympatycznym dworku św. Antoniego w Sławutowie. Ładne miejsce, ładna to była sobota, zresztą niebawem więcej obrazków z tego dnia. A skacząc w przeszłość i wracając na chwilę do posta poprzedniego dziękujemy (z Fi) Ikei za uznanie i bardzo o o dziękujemy za obiad :) aaa wracając do posta tego tu klik na zdjęcie będzie więcej.
Image Hosted by ImageShack.us

22.09.2009

ikea / Ja tu urządzam - katalog ikea 2010

Jak co roku, nowy katalog Ikei przywraca o zawrót głowy. A że u nas remontowo-tym bardziej. Mamy stos starych katalogów Ikei, ale z żadnym jeszcze nie szaleliśmy z fotografowaniem:) A że jest okazja wygrać kartę upominkową na zakupy, zaczęły się kombinację i pomysły co by tu zrobić z katalogiem, jak do niego podejść i ugryźć;) Finałem okazał się wyjazd za miasto i wykorzystanie malowniczego złomowca. Bo oprócz tego, że Ikea dociera wszędzie, to i z takim chaosem sobie poradzi ;)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

13.09.2009

kropeczkowo

buuuu niestety kropeczkowo nie istnieje, ale nim uświadomił mi to Fi byłam pewna że wiem gdzie chce mieć dom buuuuuuuuuuuuu btw kropeczkowo to koleczkowo buuuuuuuuu
Image Hosted by ImageShack.us

19.08.2009

48 miesięcy potem

i tak to jest jak się negatyw wywołuje po 2 latach :) lubitel poszedł w odstawkę i tym sposobem zrobił mi niespodziankę, bo kto by tam pamiętał że w środku negatyw... wywołałam i jest. i tym sposobem na 12 klatkach negatywu foty sprzed 2 lat i aktualne, bo ostatnie klatki trzeba było pstryknąć by zakończyć tą negatywową historię 2007-2009. Pozdrawiam
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

15.08.2009

szisza czyli sziszkebab :)

mój mały ukochany szkodnik-szczekacz-pożeracz śmieci i wszelkich niejadalnych rzeczy/przedmiotów/cudów-uparciuch-wielki pieszczoch-Mietek-"muti" itp :) czyli Szisza. Kto zna ten wie - nie pies to a stwór. . .
Image Hosted by ImageShack.us

fotonaki

Image Hosted by ImageShack.us
jak zwykle z opóźnieniem, jak zwykle. krótko i na temat. o fotonaki więcej można poczytać TU Pod plakatem (klik na plakat) kadry mistrzów w miejskiej przestrzeni Gdyni. Pod fotami poniżej (klik na foty) dwie galeryjki, a tam nasze ryjki. fotonaki 2009. Czyli My. Czyli Wy.

<Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

09.08.2009

ślub K&W

kolejny skok wstecz, troszkę większy niż w poprzednim poście, ale tylko troszkę (tydzień czy dwa). Krótko o ślubie K&W. Jak poprzednio klik na foty będzie więcej.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ślub Gabrysi i Krzyśka

mały skok wstecz i reportażyk ze ślubu Gabrysi i Krzyśka, klik na każdą fotę będzie więcej.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

23.07.2009

po fachu

paru z wielu kolegów i koleżanek "po fachu" szalejących na terenie dalmoru na początku lipca. czyli o tym jak fotografia jest modna i jak fajnie jest lansować się z wielką tubą. im większa tym prawdziwszy fotograf ;) modne jest być fotografem, grafikiem, projektantem, stylistą, artystą, a ludzie coraz prędzej i łatwiej nadają sobie takie tytuły. a jak wiadomo, za tytułem panny sznurem ;) pozdrawiam fotografujących sercem i z sercem. pod fotą więcej więc klik
Image Hosted by ImageShack.us

20.07.2009

tsr

Tall Ship Races. obiekt po prawej rządzi. ten środkowy też ;) jak widać po prawym i lewym dolnym rogu, fotografujących fotografów było sporo. ale o tym w następnym poście...
Image Hosted by ImageShack.us

19.07.2009

one laptop per child

jest ładny i idea ładna. klik klik klik klik
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

• dot •

Image Hosted by ImageShack.us

chyba 5 lipiec

nie powiem żeby często zdarzało mi się wstawać po 5 rano w niedziele, ale tej niedzieli warto było. W niezastąpionym, choć niepełnym składzie ruszyliśmy podbić okolice, co wyszło to wyszło, a Paweł odwalił kawał dobrej roboty (foto), jak na nią patrzę czuję się jak turysta w własnym mieście, lubię to. Dzięki za dobry niedzielny poranek no i za foty Jóźwiak!! ścisk :)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

17.07.2009

palacz / dalmor 36

palacz. dokładnie ten :) pozdro dla zwracających na to samo uwagę ;)
Image Hosted by ImageShack.us