23.07.2009

po fachu

paru z wielu kolegów i koleżanek "po fachu" szalejących na terenie dalmoru na początku lipca. czyli o tym jak fotografia jest modna i jak fajnie jest lansować się z wielką tubą. im większa tym prawdziwszy fotograf ;) modne jest być fotografem, grafikiem, projektantem, stylistą, artystą, a ludzie coraz prędzej i łatwiej nadają sobie takie tytuły. a jak wiadomo, za tytułem panny sznurem ;) pozdrawiam fotografujących sercem i z sercem. pod fotą więcej więc klik
Image Hosted by ImageShack.us

20.07.2009

tsr

Tall Ship Races. obiekt po prawej rządzi. ten środkowy też ;) jak widać po prawym i lewym dolnym rogu, fotografujących fotografów było sporo. ale o tym w następnym poście...
Image Hosted by ImageShack.us

19.07.2009

one laptop per child

jest ładny i idea ładna. klik klik klik klik
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

• dot •

Image Hosted by ImageShack.us

chyba 5 lipiec

nie powiem żeby często zdarzało mi się wstawać po 5 rano w niedziele, ale tej niedzieli warto było. W niezastąpionym, choć niepełnym składzie ruszyliśmy podbić okolice, co wyszło to wyszło, a Paweł odwalił kawał dobrej roboty (foto), jak na nią patrzę czuję się jak turysta w własnym mieście, lubię to. Dzięki za dobry niedzielny poranek no i za foty Jóźwiak!! ścisk :)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

17.07.2009

palacz / dalmor 36

palacz. dokładnie ten :) pozdro dla zwracających na to samo uwagę ;)
Image Hosted by ImageShack.us

15.07.2009

papierówki

papierówki kojarzą mi się z latem, ogrodem, moim niebieskim wiaderkiem z naklejkami nuki i dżeki, Ostrowem, Krępą, sadem... sumując sielanka. dziś dzień pierwszej papierówki. i kawałka pięknej blue porcelany z uszkiem :) się ma dobrze jak się ma fajnego chłopa :) się ma się (Kononowicz ma na mnie za duży wpływ.. )
Image Hosted by ImageShack.us

01.07.2009

kolejny

taaaa, syrki jakiś fetysz czy co, albo taki mi obiektyw ciąży ku dołowi ciągle :P poza tym dziś kumulacja postowa. Dziś ogólnie jest kumulacja :) tralalalalalalallalala
Image Hosted by ImageShack.us

m.in. o wąsach

Pewna sobota emocjonująca. Pozdr. dla ludzi morza :)
Image Hosted by ImageShack.us

Fi jak Piszu :D

a tu buzi dla Fi za cierpliwość do dość kapryśnego ostatnio Scrappika, a ostatnie latanie i brak czasu sobie odbijemy :)
Image Hosted by ImageShack.us

co dwie, to nie jedna :)

Image Hosted by ImageShack.us