MARYSIA POGORZELSKA

marysia.pogorzelska@gmail.com

hello yellow

Image Hosted by ImageShack.us


Wycieczka mająca na celu mierzenie, sprawdzanie i obliczanie metrów kwadratowych powierzchni, nie ograniczyła się tylko do owego miernictwa, a także do podskoków i wyskoków Pana Fi w wdzięcznym otoczeniu tynku, wystających z ścian kabli itd. Zostało to zarejestrowane przez moje jakże ;) czujne oko, w wyniku tego popełniłam te żółtaczki fotograficzne. Na mnie działają.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


do posłuchania do fot, nasuwa się jedno

2 komentarze:

eight eights pisze...

Po 1 - Sie Maryś rozpisaleś (czytaj rozpostowałaś albo jak kto woli rozpostwiłaś :P)ostatnio i to bardzo dobrze bo myśle, że to wpływ zmian na lepsze a jakże i na duszy lżej i nie tylko Tobie co widać po wyskokach pewnego Jegomościa :D
Po 2 - foto z czasem dluższym lubie bardzo co widać też u mnie no i żółto :D kurna petarda! No i granatowe pory a jak wiadomo zółto niebieskie to barwy.... :>
Pozdro-ścisk ciesze sie bardzo z wszystkiego co pozytywne :)

tutturutu pisze...

ano rozpostowałam się, toż myślę że przez to że nie moge cały czas skończyć renowacji tutturutu.eu a że korci pokazać foty, to se wciskam coś tu :) a skojarzenia kolorystycznego się bałam i widziałam że mi tu coś jebniesz pod tym kątem :) a poza tym zimno mi, a żółty to ciepełko i kojarzy mi się dobrze z żółtymi ścianami Deji z czasów gdy było super. tak wiec full pozytywnos aloha